ua
Особистий кабінет
Записатися
Як уникнути помилок ідентифікації пацієнта у медичних закладах | Блог | Медіацентр
ua
Як уникнути помилок ідентифікації пацієнта у медичних закладах | Блог | Медіацентр
Як уникнути помилок ідентифікації пацієнта у медичних закладах | Блог | Медіацентр
Запис на прийом
Заповніть форму і ми зв'яжемося з вами у найближчий час

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Як уникнути помилок ідентифікації пацієнта у медичних закладах

Що це таке? І для чого необхідна ідентифікація пацієнтів? Хочемо розповісти вам про це більш детальніше.

Американський дослідний Інститут невідкладної медичної допомоги (Emergency Care Research Institute, ECRI) опублікував звіт, у якому було виявлено більше 7 000 помилок ідентифікації пацієнтів у 181 медичному закладі.

Як уникнути помилок ідентифікації пацієнта у медичних закладах | Блог | Медіацентр

У дослідженні представлені кілька рекомендацій щодо запобігання цих помилок і визначення ролі керівників. Вони повинні брати участь у процесі та проінформувати персонал, що методи ідентифікації пацієнтів мають першочергове значення при наданні медичної допомоги. Крім того, необхідно застосовувати комплексний підхід.

Помилки ідентифікації можуть виникати на будь-якому етапі надання медичної допомоги, включаючи прийом (наприклад, реєстрація, планування), клінічний прийом (наприклад, діагностика, лікування, виписка / завершення відвідин) і після клінічного прийому (наприклад, направлення до фахівця, електронне призначення ліків і т. д.).

Деякі інструменти, які використовуються для ідентифікації пацієнтів, це електронні медичні картки (ЕМК), автоматизовані системи призначення лікування (АСНЛ), сканери штрих-коду і монітори фізіологічних показників. Якщо неналежне використання цих технологій може сприяти неправильній ідентифікації пацієнта, то при правильному використанні ці системи відіграють ключову роль у запобіганні помилок ідентифікації.

ECRI проаналізував 7 613 помилок ідентифікації пацієнтів протягом 32 місяців з січня 2013 року до серпня 2015 року. Нижче ви побачите результати:

  • Більшість помилок (72,3%) сталися під час клінічних прийомів пацієнтів, ще 12,6% відбулися під час первинних опитувань пацієнтів під час прийому до лікувальних закладів.
  • Більше половини помилок (36,5%) включали: діагностичні процедури (клінічні лабораторні патологічні дослідження і діагностична візуалізація), або лікування (медикаменти, процедури, переливання) 22,1%
  • Більшість випадків були виявлені до того, як вони могли заподіяти шкоду пацієнтам (91,4%)
  • Випадки невірної ідентифікації, пов'язані з фізичною ідентифікацією пацієнтів, склали близько 15% всіх виявлених помилок. Більшість цих випадків відбувалися через відсутність браслетів, а також неперевіреної інформації, що ідентифікує особу, або неправильного браслета-ідентифікатора
  • Майже 15% випадків були пов'язані з ситуаціями, які сприяють помилкам ідентифікації пацієнтів у медичних закладах
  • Були деякі випадки, які сприяли помилкам ідентифікації пацієнтів, наприклад:
  • Використання номера палати для ідентифікації пацієнта (він міг бути переведений в іншу)
  • Звернення до пацієнта з питанням підтвердження, чи є він цим пацієнтом ( «Ви містер Х?») Замість того, щоб попросити пацієнта вказати своє повне ім'я ( «Будь ласка, скажіть мені своє ім'я»).
  • Запит медичної карти пацієнта з прізвищем аналогічного прізвища ймовірного пацієнта
  • Застосування лікарських препаратів до підтвердження особи пацієнта

На підставі зібраної інформації ECRI опублікував список рекомендацій, в якому основна увага приділяється ключовим питанням (керівництво, стратегії і процедури, реєстрація пацієнтів, стандартизація та спрощення, способи надання звітів та інше) щодо запобігання та скорочення цих помилок.

Під кінець необхідно відзначити, що випадки відбуваються під час різних процедур і процесів, і майже кожний член  команди медичного закладу може бути залучений в це. Крім того, випадки помилок під час ідентифікації пацієнта, зібрані членами і асоційованими членами ЕCRI, доводять, що цього можна уникнути. Більш того, одна стратегія не може запобігти усім випадкам. Насправді, лікувальні установи повинні застосовувати комплексний підхід.

 Щоб рекомендації були ефективними, важливо, щоб вище керівництво слідувало їм та інформувало про них персонал, так як належний процес ідентифікації пацієнта має першочергове значення під час надання медичної допомоги.

 

 

Автори

Шадлун Дмитро Ростиславович

Медичний директор пологового будинку «Лелека»
Досвід роботи - 38 років

Дата публікації: 16 жовтня 2018 року
Поділитися:

Записатися


Реєстрація успішна!


З вами зв’яжеться спеціаліст контакт-центру для узгодження дати та часу прийому.
Заявки опрацьовуються в робочий час з 10:00 до 20:00 з понеділка по неділю.


Дякуємо, що обираєте «Лелеку»!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Наші новини

всі новини

Мега знижки від «Лелеки»❤️

Протягом місяця Медичний центр «Лелека» дарує багато знижок на різні медичні послуги, а саме: ✅ ВАГІТНІСТЬ ( будь-який пакет з ведення вагітності у...

Знижки місяця від Центру сучасної хірургії...

В липні 2024 року «Лелека» оголошує знижки на консультації лікарів та хірургічне лікування у Центрі сучасної хірургії : ✳️ - 30% знижки на...

Акція – експертна гастроскопія безкоштовно

Вас турбують скарги на ЖКТ? Вам призначили проведення ендоскопічного обстеження шлунку, стравоходу і ви обираєте, де пройти гастроскопію у Києві?   Лише в...

Якщо у вас залишилися питання, зв'яжіться з нами за телефоном:

Зворотній дзвінок

ПІБ
Телефон